فروشگاه سوغاتی – آلمان / آفنبرگ سالم

طراحی : Konrad Knoblauch GmbH

سوغاتی فروشی

در جنگل 20 هکتاری در آفنبرگ حدود 200 میمون بصورت آزادانه پرسه میزنند و بازدیدکنندگان در ارتباط نزدیکی با آنها قرار گرفته و به آنها غذا میدهند. تجربه ای که برای افراد پیر و جوان بسیار ارزشمند است. به همین دلیل بازدید کنندگان دوست دارند سوغاتی کوچکی برای خود و یا عزیزانشان تهیه نمایند که یادآور لحضات زیبای سپری شده در آنجا باشد.

سوغاتی فروشی

فروشگاه جدید سوغات زمینه را برای انجام همین کار آماده مینماید. کاغذ دیواریهای بزرگ با طرح جنگل امتداد حس حضور شما در محیط جنگل است. فقط چشم انداز کمی تغییر کرده است. زیرا در حالت عادی برای دیدن نوک درختان باید به بالا نگاه کرده و گردن خود را به عقب خم کنیم در حالیکه در این مغازه احساس میکنیم که در یک خانه درختی ایستاده ایم.

ناگهان ما خودمان را هم سطح میمون هایی که از درختان صعود کرده اند میبینیم. این احساس بودن در طبیعت با کمک یک جنگل انتزاعی در سایه های مختلف قفسه های چوبی سبز در امتداد دیوارها و تیرهای بلوط که مانند تنه درختان با کاربری قفسه به درون اتاق نفوذ کرده اند ، تکمیل می شود.

سوغاتی فروشی

صندوق پرداخت در یک محفظه کوچک سیاه قرار دارد و بازتابی از دفتر فروش بلیط آفنبرگ در درب ورودی است. همین زمینه درخارج نیز ادامه دارد. پنجره های این خانه چوبی توسط یک ورق فولادی که دارای برش هایی به شکل شاخه های درخت پیچ خوده است، پوشیده شده است.

سوغاتی فروشی

 

سوغاتی فروشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!