طراحی مغازه کوچک

فضای خودرا به روشهای مختلف روشن کنید شما میتوانید فروشگاه خودرا به روشهای مختلف روشن کنید. ما توصیه میکنیم از ترکیبی از چراغ های ردیفی، لامپها ، چراغ دیواری و نورهای تصویری استفاده کنید.به این ترتیب تمام فروشگاه شما می تواند به خوبی روشن شود به ویژه درکناره های فروشگاه شما

معمولا طراحی داخلی برای فضاهای کوچک کمی گیج کننده تر به نظر می آید. اگر مغازه کوچکی دارید و یا مسئولیت طراحی مغازه کوچکی را بر عهده گرفته اید به این معناست که باید در مورد محل قرار گیری کالا ها تصمیمات استراتژیک تری بگیرید. در اینجا راه کارهای ارزشمند و ساده ای برای طراحی داخلی مغازه های کوچک ارائه میدهیم.

1- به یکی از دیوارها، رنگ و طراحی منحصر به فردی اختصاص دهید

طراحی مغازه کوچک

نقاشی یک دیوار با رنگ های مختلف یک راه موثر برای ایجاد فضا است نگاه مشتریان بزرگتر و جذب در فروشگاه شما. هنگامی که شما انتخاب می کنید به آن را رنگ، استفاده از یک رنگ جسورانه برای نمایش اثر، در غیر این صورت این روش می تواند کار نمی کند. اگر شما را دوست ندارند به رنگ، قرار دادن یک تصویر زمینه می تواند یک جایگزین خوب، مطمئن شوید که برای انتخاب یک تصویر زمینه با الگوی جسورانه و ابتلا و رنگ برای جلب توجه.

2- پیاده سازی اثر پنجره در طراحی شما

شما می توانید اثرات پنجره برای باز کردن فضاهای کوچک و فروشگاه خود را بزرگتر به نظر میآید استفاده کنید. شما می توانید نور پانل کتانی رنگی در سراسر کل دیوار قرار داده و به ایجاد توهم پنجره، و یا شما همچنین می توانید آینه قد بلند و لاغر و پرده حلق آویز استفاده در اطراف آن به ایجاد توهم نور بیشتر و اتاق در یک فضای کوچک. اگر شما اتاق کمی بزرگتر، شما همچنین می توانید سعی کنید برای کاهش فضاهای پنجره را به دیواره جدا دو اتاق کوچک برای ایجاد یک روح احساس تر.

3- ترتیب اقلام خود را به سمت بالا

طراحی مغازه کوچک

فضاهای کوچک قطعا می تواند محصول بیش از حد نگه ندارد، اما یک راه حل ساده برای آن وجود دارد. درست مثل ساخت و ساز آپارتمان در سرزمین های باریک، شما می توانید محصولات خود را به سمت بالا ترتیب. قرار دادن کالا خود را در قفسه های صرفه جویی در فضا و آن را نگاه آراسته تر، سوار پرده ها و موارد دیگر از سقف به کف به منظور جلب چشم و ایجاد حس یک فضای بزرگ تر، و بسیاری دیگر.

4-تردید نداشته باشید

طراحی مغازه کوچک

یکی از چیزهایی که در ساختار طراحی داخلی برای خرده فروشی باید از آن اجتناب کنید این است که بخاطر کمبود فضا محصولات خودرا بدون نظم وارد نکنید و محصولاتی که همنوع هستند درکنار هم قرا دهید ،به این ترتیب شما می توانید فضایی ایجاد کنید که کالاها را خیلی نزدیک هم قرار ندهید.

5- از روش های خلاقانه برای صرفه جویی در فضا استفاده کنید.

به غیر از قفسه بندی که معمولا برای کالاهای کوچک استفاده می شود می توانید از روش های خلاقانه دیگر برای صرفه جویی در فضا استفاده کنید.

به عنوان مثال برای نمایش جواهرات و سایر اقلام کوچک می توانید از یک نقاشی قدیمی در یک چارچوب زیبا استفاده کنیدو به جای یک طبقه بزرگ نقاشی را روی یک پارچه کتان بکشید و محصولات را با میخ روی آن قرار دهیدکه یک فضای کوچک را میگیرد و منحصر بفرد به نظر میرسد.

مثال دیگر :حوله ها را با یک آهن ربا روی دیوار میتوان قرار دادکه یک فضای کوچک را میگیرد و منحصر بفرد بنظر می آید.

6-تقسیم فروشگاه شما

استفاده از قفسه های باز بلندراهی موثر برای تقسیم فضای داخل فروشگاه شما و همچنین محصولات شما می باشد.با اضافه کردن یک قفسه کتاب انعطاف بیشتری را برای ترتیب دادن محصولاتی که در آنجا نمایش داده میشود ایجاد کنید.

7- فضای خودرا به روشهای مختلف روشن کنید

طراحی مغازه کوچک

شما میتوانید فروشگاه خودرا به روشهای مختلف روشن کنید.

ما توصیه میکنیم از ترکیبی از چراغ های ردیفی، لامپها ، چراغ دیواری و نورهای تصویری استفاده کنید.به این ترتیب تمام فروشگاه شما می تواند به خوبی روشن شود به ویژه درکناره های فروشگاه شما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!